Thursday, December 17, 2015

Ebaselgelt

keegi ei oska
juhmile seletada
arusaadavalt

Ma viisin oma arvuti remonti ja seletasin mis tal viga. Kui ma pärast kodus töökäsku vaatasin (mille oleks pidanud enne allkirjastamist läbi lugema), avastasin et tütarlaps oli mu üsna pika ja segase jutu lühidalt ja selgelt kirja pannud. Imelik on, et ma selle üle imestasin. Ma olen üllatunud, kui keegi oskab midagi adekvaatselt sõnastada! Minu ümber on igapäevaselt hoopis haritumad, tähtsamad, tasustatumad, kogenumad kolleegid, kui see neiuke leti taga, ja enamik neist ei oska oma mõtteid kirjalikult väljendada.


Ükspäev tutvusime ühe tähtsa inimese tehtud olulise skeemiga, mis oma sisu ja vormi poolest ei ületanud ülikooli erialase kursuse arvestuse miinimumtaset. Ma ütlesin - sarkastiliselt nagu mulle kombeks – et äkki ei peaks mitte igaüks skeemisid joonistama. Vahepealse taseme juht vastas selle peale elutargalt, et jah aga mida sa teed, kui inimesel on nii haiglaselt kõrge enesehinnang.


PS! Arvuti sai korda normaalse hinnaga. Suur viga parandati ära, teine väikesem, mille küll klienditeenindaja ka kenasti kirja pani, jäi remondimehel täielikult kahe silma vahele (ta isegi ei maininud seda ja ma ei hakanud ka küsima), nagu ongi ju tavapärane.

(see on tegelikult alles eelmise nädalavahetuse kanne siin, arvuti oli katki ja ise olin ära)

No comments:

Post a Comment